共鸣/lilychou🎵

I Was Wrong - Surfer Blood

存档灵魂:

I Was Wrong
我知道我错了


【歌词】


Keeping up replies when I'm on the road
Speak to me in rhymes speak to me in code
What have you done to me lately my dear?
If you're still a friend let me know
请保持回复当我行走在路上,
跟我说些蜜语甜言和悄悄话。
亲爱的最近你对我做了什么?
如你还是我的朋友,就让我知道。

Staying up all night with my ball and chain
All the bridges burst into yellow flame
Winning and losing or pushing away
If i fell apart would you stay?
彻夜辗转难眠,因为负罪因为牵挂,
所有过往的桥,都被大火吞噬淹没。
胜还是败或是撒手离去,
如果我溃不成军,你会留下陪我吗?

In a place riddled with liars and fools
You are now taking the high road out
All along i was wrong i was wrong im..
Moving on with or without (you)
在一个充斥着谎言和愚昧的地方,
你的声音高亢激昂鼓我大步向前。
我错了,彻头彻尾的错了......
无论如何,我都要继续坚持下去(有你或没有你在身边)。

Cymbals shake my ears in the dead of night
Smoke and mirror clubs with revolving lights
Keeping good company let it all go
When im finally home i'll let you know
夜黑阑珊时,刺耳的声音绕不绝耳,
烟雾缭绕镜子晃眼,夜店灯红酒绿,
让风随风去,让路归路回,
我终会回家,终会让你知。

I was wrong, now i was wrong, no i was wrong
I was wrong, no i was wrong
我知道我错了,我知道错了,我彻底错了,
我知道我错了,彻头彻尾的错了。


评论
热度(12)